همشهری آنلاین: حمید درخشان در خصوص نظر کی‌روش مبنی بر ناآماده بودن ملی‌پوشان لیگ برتر نسبت به لژیونرها، پیشنهاد داد برای آزمون این ادعا بین این دو گروه مسابقه‌ای برگزار شود.

حمید درخشان

حمید درخشان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اظهارات کارلوس کی‌روش پس از بازی ایران مقابل الجزایر گفت: کی‌روش باید بگوید که چه چیزی می‌خواهد. اگر اشتباه نکنم در بازی با الجزایر فقط بیرانوند، غفوری، خانزاده و آقایی بازیکنان شاغل در لیگ ایران بودند و سایر بازیکنان لژیونرهای فوتبال ما بودند. ۶۰ درصد بازیکنان تیم ملی مقابل الجزایر لژیونر بودند و به نظر من کی‌روش بهانه‌ای ندارد. او به بازیکنان داخلی بها نداده و اکتفا نکرده است و تیمش روی لژیونرها می‌چرخد و دیگر چرا اعتراض می‌کند؟

وی ادامه داد: کی‌روش نباید بازیکنان شاغل در لیگ ایران را دست‌کم بگیرد، چراکه آنها به هیچ عنوان از بازیکنان لژیونر چیزی کم ندارند. همین تیم الجزایر که مقابل ما بازی کرد، ترکیبی شبیه به تیم ملی داشت و بیشتر بازیکنانش لژیونر بودند. اگر کی‌روش صلاح دیده که تیم ملی ۴۰ روز قبل از جام جهانی به اردو برود یک بحث دیگر است، اما می‌تواند آن را به یک روش بهتر عنوان کند. مطمئناً اگر با شیوه خوبی این مسئله را بیان کند، همه باشگاه‌ها به او کمک خواهند کرد چون تیم ملی و باشگاه‌ها لازم و ملزوم هم هستند، اما دیگر چرا ارزش مربیان داخلی را پایین می‌برد؟

درخشان ادامه داد: کی‌روش گفته می‌خواهد ۴۰ روز بازیکنانش را به اردو ببرد اما فوتبال ما نشان داده اردوهای بلندمدت سودی برای فوتبال ما ندارد و فقط بازیکنان را خسته و افسرده می‌کند. این روش برای ۳۰ سال پیش بود. هیچ زمانی اردوهای بلندمدت برای فوتبال ایران مؤثر نبود.

وي افزود: قصد ندارم ارزش لژیونرها را پایین بیاورم اما یک بازی بین بازیکنان لژیونر و بازیکنان داخلی برگزار کنند تا مشخص شود چه نتیجه‌ای بین بازیکنان داخلی و لژیونرها را به دست می‌آید. به نظر من او نباید یکطرفه به قاضی برود.

کد خبر 401609

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha